Dan före doppardan!

Dålig update, fy på mig! ;)

Har haft fullt upp såhär innan jul. Senast idag sprang jag som en virrig höna och fixade dom sista julklapparna. Nu känner jag verkligen av den här julstressen.. Fast den börjar avta nu när allting är klart! :) Zacke blir riktigt bortskämd iår men det känns inte mer än rätt! :) Förra året var han bara ca 3 månader så det här blir ju den riktiga första julen för lillkillen! Ska bli kul att se honom öppna alla klappar för jag vet att han kommer  ä l s k a  alla saker! Ska ta mig i kragen och visa allting sen.. Just nu ligger dom inslagna under granen så det får bli efter han rivit av allt papper, hehe..

Jag och Zackeliten har förresten redan fått julklappar! Petra var över på kvällskvisten och lämnade två julklappar under våran fina guldiga gran! Gulliga Pepps! Men vi är faktiskt duktiga och väntar med att öppna dom tills imorgonbitti! :) 

Men nu ska jag ha uppesittarkväll med alla min älskade syskon! Har redan tryckt i mig massa fikon, daddlar, choklad, glögg och gud vet vad! Haha!.... MEN (!!) mer finns det plats för! I LOVE CHRISTMAS!

Riktigt julmys med raggsockor & glögg! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0