Min helg..

Bad update!

Har haft en mysig helg. I fredags var det lugnt och i lördags åkte jag och Zacke till bigsis 27årsfest (slog klackarna i taket, woho). Nästan alla syskon var plats (6 st var vi så det fattades 4) så det var superskoj! Dock vart det rätt tidig hemgång eftersom jag hade Zacke. Hade velat följa med ut nu när nästan alla syskonen kunde men det får bli någon annan kväll! Det var nog bra för mig att ta det lungt en helg också.. Behövdes! Iallefall, tack Sara för en jätte mysig kväll! ♥ Maten, bålen, och allt snacks var jättegott!!


Ska slänga in lite bilder från helgen senare. Emma var den ända som hade kameran med sig så hon måste skicka över dom..


Jag och min lilla jultomte!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0