Blabla och fredagens outfit.

Nu har jag vilat i stort sätt hela dagen. Skönt! Mina krafter har verkligen lämnat mig.. Ska ta det lungt resten av veckan också, känns som om jag borde ta det lungt nu tills jag känner mig fit for fight igen! Ska upp tidigt imorgon och ringa lite samtal thats it sen blir det en mysvecka! Zacke har börjat tagit sovmorgon varje morgon nu så förhoppningsvis följer han mina planer och sover bra veckan ut iallefall! ;)

Nä nu ska jag slänga i mig toast med massa ost och tomat! =) Första gången på flera veckor som jag verkligen känner att jag kan äta! Yiho! Finns inget bättre än mat ju så dom här veckorna har varit  t o r t y r !


Slänger in en skymt av fredagens outfit..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0