Annandagen.

Hallå allihopa! Hade ni en bra juldag igår? Mycket party? Jag hade en rolig kväll med gott dricka och trevligt sällskap. Känner mig rätt slut idag bara men det är väll smällarna man får ta! :)

Den här veckan ska jag vara kattvakt åt söta tjockisen Aslan (systers katt) vilket betyder att jag kommer stanna här hela veckan. Blir som ett litet test att bo själv, hoho. Får se hur det går! Jag och matlagningen går inte så bra ihop kan jag säga.. Hehe. Sitter iallefall här redan nu med Aslanbaslan i ena knäet och datan i andra. Snart kommer Zackisen hit också, han har varit och lekt med sin storasyster (yes, han har en storasyster! :) En söt liten Amina på snart 3 år) och fått en julklapp! :)

Nä nu ska jag fylla kaffekoppen och ta en titt på mina favoritbloggar innan det blir fullt upp med lill-z! ;)

Pics från igår! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0