Värmeslag!

Gjorde en spontan promenad med Emma ner till storasyster Malin. Visserligen möttes vi av beskedet att lilla Erica skulle till tandläkaren, så vi hann inte vara där mer än 10 min. Så synd! Men vi planerade in lördag istället! Jag och Emma slog oss ner på grillen och tog en kaffe där. Kändes lite ovärt att bara knalla ner till gunsta fram och tillbaka, speciellt i den här värmen. Nog det värsta jag gjort på hela sommaren, fyfan vad varmt det var! Trodde jag skulle få värmeslag på vägen hem. Zacke ville inte sova heller som han skulle så han sover en stund nu vilket innebär en sen kväll. Men vad gör det egentligen, han brukar ha ett gott kvällshumör. Med lite tur kanske han kan hjälpa mig att städa och packa lite, hehe. ;)

Nu vaknade faktiskt min sömntuta! Hörs senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0