Tomorrow is a good day!

Goddagens på er!

Idag är det mycket som ska fixas och trixas. Väntar på lite tvätt sen är nog min packing klar. Då återstår bara Zackes. Ska nog inte vara så svårt egentligen, bara slänga i alla kläder han har i en väska tillsammans med blöjor och mat och så lite andra nödvändigheter såklart. Sen är det finslipning, kolla så jag fått med allt. Duscha ska jag göra och framförallt mysa och leka med min Zacke som jag kommer vara utan en vecka. En fika med Petra ska också hinnas med!

Haha, kommer bara på nya saker hela tiden som måste fixas.. Måste nog lämna datan nu och ta tag i allting! Hörs senare! ♥


En väska jag inte skulle ha nånting emot att ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0