Time to go!

Ja nu är jag klar för en stadsresa! Ska bara vänta på att Zackisen vaknar, få i han lite mat och sedan bege mig ut till bussen. Extra skönt är det att både Camilla och Petra sitter på bussen när jag kliver på! =) Zacke reser sig ur vagnen nu, måste verkligen införskaffa en sele! Så det är lite småjobbigt att man måste ta upp han ur vagnen varje gång man ska betala. Så då är det riktigt skönt att både Petra och Camilla redan är på bussen så jag slipper sånt!



Nu ska jag svepa mitt kaffe! Ha en bra dag allihopa! ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

Men shit! Zackisen har blivit ett riktigt liten vilddjur! Sötaste Zackisen. :-) Kram!

2009-08-28 @ 19:08:58
URL: http://www.metrobloggen.se/sarasliv
Postat av: jessica

ja alexander är ett vilddjur han med, så vi har sele på han :) de behövs verkligen så de inte klättrar ur vagnen. kram

2009-08-28 @ 20:10:38
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0