Resfeber!!!

Ojoj vilken resfeber jag fick! Har känt mig hyffsat lugn hela dagen och nu är pirrar magen på högvarv. Mest nervös är jag för att ha glömt nånting men samtidigt om jag packat ner för mycket. Har vägt väskan minst 11 gånger och för att vara riktigt säker bad jag även pappsen väga den. Det verkar stämma, hehe.

Nej nu ska jag faktiskt göra ett försök till att sova. Hade sagt 22.00 till mig själv men klockan verkar ticka på. Har en hektisk (säger man så? Om inte, gör jag det iallefall) dag framför mig imorgon.

Nu säger jag faktiskt hejdå för ett tag! Om inte, iallefall godnatt.. Kanske hinner med ett inlägg innan jag sticker imorgon! Petra kommer hit på en kaffe och ett hejdå imorgon också så tror knappt det finns nån lucka för data. We will see!

Peppo n' me! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0