No pics!

Ahmed och Zacke ha fortfarande inte kommit tillbaka, så det vart mer än en timme helt själv. Visserligen är Ahmeds mamma hemma så jag har någon att vara social med! =) Sitter och letar kantarell recept på internet nu. Smällde precis i mig en kantarell macka också.. Mmm så gott det är! Känner mig lite bortskämd just nu, hehe. Känner även lukten av lasagne i köket! När jag var gravid var lasagne ingen höjdare! Kunde inte ens känna lukten utan ett illamående. Men nu verkar det gå hem faktiskt! Luktar riktigt smarrigt!

Nu ska jag gå och vara lite social och dricka ännu mera kaffe! Ha en bra kväll allihopa, ska stänga ner datan nu. Vi hörs imorgon när jag är hemma igen och då med bilder! Har inte ett ändå kort här, tråk! Digitalkameran är inte heller med så det finns nuthing I can do!

Hej på er! ♥

Kommentarer
Postat av: pepps

svikaree,svara!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-08-04 @ 21:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0