Mörka kvällar.. Redan =(

Hallo! Vad mörkt det börjar bli på kvällarna nu. Har aldrig behövt ha lampan tänd på mitt rum innan jag själv ska sova. Nyss när jag skulle kolla till Zacke fick jag en chock, helt kolsvart! Måste vara veckan i Turkiet och några sovaborta nätter som förvirrat bort mig, hehe.

Zacke åkte i säng rätt tidigt idag, han sover bara en gång per dag nuförtiden så han var trött. Vaknade tidigt gjorde han också, så sömn behöver han. Märkte på honom att han var riktigt trött, syntes på hans ögon och hans humör var lite upp och ner. Tänderna ställer till så mycket (två stycken kikar snart fram i underkäken), inatt verkade han ha jätte ont och hade jätte problem med att sova.. Så både jag och Zacke har varit lagom slitna idag. Ny dag imorgon!



Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh de där tänderna! Jag är hemma med Tuva idag, hon sov helt katastrof, har lite feber och är skit arg. Kan inte vara annat än tänderna... ;-)



Kan inte du göra en önskelista till Zackisen här på bloggen? Snart är det ju 1 år kalas! :-) Kram!

2009-08-26 @ 09:18:28
URL: http://www.metrobloggen.se/sarasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0