Hemma!

Hemma igen! Planet landade inatt 02.10.. Känner mig rätt sliten! Har druckit världens godaste öl och paraplydrinkar 6 kvällar i rad så det är förstårligt, hehe. Har haft det riktigt underbart! Tack Emma och Linnéa för världens bästa och roligaste resa! Bara en massa skratt rakt igenom! Hinner dock inte skriva så mycket nu, ska strax ta bussen till Ahmed och pussa på min lilla Zacke! Har saknat honom massor! Vi hörs med en massa bilder när jag kommer hem igen!

Bjuder på en bild från första kvällen i Turkiet. Jag och den godaste ölen i världen, Efes pilsner.

 

Kommentarer
Postat av: Sara

Välkommen hem lillsis! :-)

2009-08-20 @ 13:17:50
URL: http://www.metrobloggen.se/sarasliv
Postat av: jessica

Åh välkommen hem :) Du verkar haft de kanon fint :) Så härligt brun du är :) himla fint.. kram

2009-08-20 @ 16:31:20
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0