Efes pilsener.

Den finns alltså på systemet! Var tvungen att kolla upp det för att vara på den säkra sidan! Vad glad jag blir! Många skrev till mig att den fanns på systemet men att den var dyr. 16 kronor kostar den och jag tycker inte det är så vidare dyrt. Den är lungt värd det. Hade räknat med kanske 25 kr eller högre när folk sa att den var dyr, hehe.




I Helgen ska jag och Linnéa ha en Efeskväll. Köpa några pils och sätta oss på nåt mysigt ställe och prata Turkiet minnen! Ska fråga Emma slemma också, men hon kommer säkert hinna läsa här innan jag frågar hihi.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe, sant sant. Men jag kan tyvärr inte i helgen. Har en födelsedagsfest på fredagen o sen en födelsedagsfest på lördagen som jag ska gå på =( Jag får hänga på er en annan gång. Hehe, men sen va jag ju inte så inne på Efes pilsner heller :P

2009-08-24 @ 11:49:42
URL: http://www.metrobloggen.se/emmskis
Postat av: jessica

ok, jag antar de är för att han drömmer och växer, och små tänderna kanske med. Ok, jag trodde de inte va vanligt, skönt då :) Va bra att zacke sover bra nu :)



Jo va hittar man linnet du har där nere, ett vitt med paljetter på? :) vart finns de och köpa? Kramar

2009-08-24 @ 12:20:07
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0