Åhå det funkar! Turkietbilder, soooooon!

Fick hjälp med cdromspelaren, så nu funkar den igen. Vilken lättnad, för om min data mot all förmodan skulle gå sönder är det den ända som kan hjälpa mig. Hur som haver, JAG HAR BILDERNA! ;) Hehe, wiho.. Orkar dock inte lägga upp alla nu. Har haft ett himla ståhej med att få upp dom på facebook så orkar absolut inte ge mig in på fler uppladdningar. Men alla som känner mig kan kolla facebook! Om det nu är så intressant vill säga! ;)




Om jag hade en önskan...
Skulle jag gå till Sunshine resturangen och äta middag och dricka cosmopolitan, för att sedan bege mig till Ninabar och dricka en massa Efes!! Ränna ute halva natten med en massa skratt.. Vakna tidigt och lägga mig i en solstol.. Om och om igen..


Fast en önskan var det ja, hehe.
Take me back!!


Kommentarer
Postat av: teresia

super fin kropp har du! tummen upp för den och dina kläder (:

2009-08-25 @ 10:44:38
URL: http://teresiasc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0