1 augusti!

Hemma igen.. Åkte hem från Ahmed rätt tidigt, när jag kom hem vart det en powernap och när jag vaknade var det fullt hus här hemma. Alla syskon, syskonbarn, moster, farbror m.m var bortresta i torsdags när mamma fyllde år så dom fira henne idag istället. Har druckit så mycket kaffe så mina fingrar är helt darriga, hehe. Nu blir det middag och sen knalla ner till gunsta och ta en fika med lillsis. Som sagt, jag har ju fixat min stegräknare! ;)

Zacki och morfar!
Lillen är verkligen morfars kille! Han kryper efter honom vart han än går och lyckas han hinna fram innan morfar försvinner igen sätter han sig och sträcker upp armarna för att få komma upp! Imorse när jag kom hem hade dom inte träffats på lite mer än en vecka och när jag satte ner Zacke på golvet får han dirket syn på honom och kryper det fortaste han kan fram till honom, reser sig mot hans ben och sträcker upp händerna! Sötnosen!



Klart man ska vara likadan som morfar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0