Yesterday!

Det vart en tripp förbi Petra igår, sov även kvar där. Eller sov & sov? Man kan se det hur man vill. Satt uppe länge, länge, länge! 02.10 var klockan när jag började bege mig i säng. En annan sak som är ganska lustig, när jag sitter uppe på tooook för länge då sover Zacke som en prins!!? Han bökade till nån gång men sen sov han ända fram till kl 06.00, lite välling och sen sov han till 08.00. However, önskar bara att han kunde sova så bra när jag väl sover också. Men jag har bara mig själv & skylla. Att jag inte sover när jag borde alltså.

Nåja, gårdagen var det! Hade jätte trevligt! Petra, Micke, Camilla, Jocke, Ita & Hjerton var vad kvällen bestod av! ;-) Mycket prat & mys vart det. Har faktiskt kommit på en hel del saker under den här helgen, men mer om det nån annan gång! Nu ska jag gå och doppa mitt huvud i en kaffe kopp och sedan inta 1001018373636 alvedon! Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0