Sis-kväll imorgon!

Imorgon bär "sis-kvällen" av, det har varit planerat i över en månad. Ska bli himla mysigt! Dricka vin, spela spel och prata en massa. Av systrarna är det dock bara jag, Emma och Linnéa. Finns ju 3 systrar till som tyvärr inte kan vara med, men det kommer bli jätte bra iallefall! Emma köpte ett spel i veckan som vi små testade sist hon var här och det var verkligen ett spel som föll oss i smaken och som kommer bli jätte roligt att spela med lite vin i kroppen. Så imorgon alltså, sis-kväll! Antar att en hel del kort kommer knäppas och självklart får ni ta del av dom på söndag!

Ikväll, fredag, blir det bara lungt. Måste vila upp mig från förkylningen så jag är fit for fight imorgon. Fast jag gillar mysiga hemma kvällar så inget mig emot. Nu ska jag underhålla Zacke. Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0