Usch är bara förnamnet!

Min dag (som för övrigt var hur mysig som helst) förstördes av några som inte kan resonera som vanligt folk. Som inte har nåt vett i huvudet för 5 öre. Jag är inte den som är tyst när det kommer till saken och när det gäller vissa människor har dom gått över gränsen för länge sedan men pg.a att inte förstöra för andra har jag varit tyst. Men idag fick jag nog! Brukar heller inte vara den som skriver om sånt här i bloggen, brukar avreagera mig innan jag skriver för att låta så postiv som möjligt, för hur kul kan det vara för er att läsa massa skit? Men just i den här stunden tar jag bloggen för att skriva av mig...... Och det är väll det den är till för egentligen? Hur som haver, glad jävla påsk......................



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha glad jävla påsk munter gök :) haah ha :)

Austrailia? Filmen komma över? pusspuss

2009-04-12 @ 18:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0