Trött..

Igår natt vaknade Zacke som sagt kvart över 3 på natten och ville gå upp. Vilket kändes lite småtungt. Mamma sa till mig att det kunde bero på att han sover ganska mycket på dagen. Tänkte att det kunde vara värt och testa om det var det som låg bakom hans natthumör. Så igår fick han bara sova två sov stunder, mellan 11.15 - 12.50 och 15.50-16-50 och sen somnade han för natten 21.30. Men icke sa nicke, även inatt valde han att slå upp sina stora bruna fast denna gång 02.30. Jag vaknade av att han låg och röck i mitt hår (han rullar över till min säng när han vaknar eftersom hans spjälsäng står precis brevid min säng) och var hur glad som helst! Gäsp, gäääsp! Jag gick upp och gjorde ordning välling och gjorde några sövingsförsök.. Vilket inte funkade. 04.00 försökte jag söva honom igen och då funkade det men sen sov han väldigt oroligt under dom timmarna som var kvar att sova. Han vaknade upp en gång i halvtimmen och klockan 07.00 bestämde han sig för att vakna igen och då var det bara att lyda och gå upp med min lilla.

Jag hoppas, hoppas, hoppas att det här inte blir långvarigt.

Nu ska äta soppa och jag hinka kaffe..


Kommentarer
Postat av: Jens

Jag har några rabattkoder kvar på Bracy.se.

Delar ut dom till bloggerskor jag gillar

Du får 50kr att handla för på Bracy.se om du anger koden FEMTIO i varukorgen när du handlar.

Hoppas du får användning för den. Tihi.

Kramar Jenz

2009-04-09 @ 14:01:39
URL: http://jenz23.blogg.se/
Postat av: Jannice

så var wille med när han var liten,men bara ibland.. vi gav honom gröt o välling innan läggdas och sen sov han.. wille sover bara ett pass om dagen om han sover 2 ggr så vaknar han o vill vara uppe o nätterna. hur gammal är zacke nu då??

2009-04-09 @ 21:57:48
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0