Tisdag!

Åkte in till stan idag igen, med Petra & lillzack. Bytte min jeansjacka från Gina tricot till en mindre storlek, den var förstor i axlarna. Men nu är jag nöjd! Den sitter som smäck! Like like! Bra pris dessutom, glömde nämna det igår. 299 kostar den. However, efter stada vart det en kaffe hos mig innan Petra satte sig på bussen igen för att åka till workie workie. Nu sitter jag här helt själv, Zackisen sover och vad som händer resten av dagen återstår att se. Blir nog bara lungt hemma förmodligen. Skulle dragit en fik med papi Ahmed men det var inställt tills imorgon om inte även till helgen. Ryktas om att det ska bli kallt imorgon och Zacke är jätte hostig. I helgen ryktas det om väääärme! +20! Då passar en fika mycket mycket bättre och att ha lite helgplaner är alltid ett plus.

Nu ska jag dricka lite kaffe.. Och juste! Fyndade ett linne i stan, bild kommer men just nu leker min kamera kurragömma med mig. Hmmm.. Får låna mammas IGEN!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0