Onsdag!

Till fruskost idag vart det smörgåstårta och en stor kopp thé med honung. Mohahah, snacka om att skämma bort sig själv! Fast det är inte mer än rätt, jag är verkligen såå värd det efter att ha fått på mig världens fökylning (igen!) och haft en bebis som inte vill sova på nätterna! Mitt immunförsvar verkar vara under skosulorna just nu! Så fort jag sover dåligt, råkar hoppa över en måltid eller bara åker in till stan en sväng flyger en förkylning på mig. Ska börja ta mina järntabletter som vart kvar från graviditeten och se om det kan hjälpa. Hoppas hoppas! Annars får det bannemej bli den där kines drycken!!


Det är inte bara jag som har en dålig dag.
Zacke vaknade också på sin värsta sida.



Nu ska jag tokdecka i soffan framför hem till gården..



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0