Mild havrevälling!

Nu sover Zacke och jag ska alldeles strax göra mig iordning för sängen jag med, ska bara fixa och trixa med några saker först. Fixa kläder tills imorgon, både åt mig och Zacke. Eftersom han ska till sin käre far imorgon kväll när jag ska ut och svira behövs det en hel del. Blöjor, välling, våtservetter, flaskor, extranappar, pyamas, 2 extra klädbyten, kläder till söndag, filtar och aa som ni märker blir det en hel del. Det är världens match när man ska någonstans!

However.. Tänkte bara kika in och säga godnatt till er och visa min lilla pudding som sitter och äter sitt "kvälls-mål". Mild havrevälling. Ska tydligen lugna magen, vara mättande osv. Köpte en stor förpacking för ganska länge sen och skulle testa om han tyckte om den, är bra om han vänjer sig vid annan välling och inte bara babysemp 2. Självklart funkade inte den här vällingen för min kräsna lilla bebis! Inte i flaskan åtminstone, så jag kom på den smarta idén att blanda ordning ett mål och sedan hälla det i en djup skål och mata honom med sked OCH det funkade. Så nu hoppas jag på en lugn mage inatt! ;-)



Gónatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0