Kvällens.

Popcorn måste vara det gooodaste som finns! Ett plus i kanten för det inte är så vidare onyttigt heller.. Om man inte använder lika mycket salt som mig vill säga! :-) Men men men, jag är inte den som är den så jag skiter fullständigt i om det är nyttigt eller onyttigt. Finns så mycket annat att bry sig om. Självklart bryr jag mig om min hälsa, inget tvivel om det! Jag tycker bara om att äta det jag vill och unna mig godis då och då utan att få dåligt samvete. I dont care helt enkelt. Mer godis åt folket! ;-)

Nu ska jag fortsätta med mina popcorn och gå och fylla på mitt stooora glas med cola.
Sen är det packing (åker till Ahmed imorgon) och andra avenyn som står på schemat. Missade det igår.

Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0