H&M!

Godmorgon på er!

Kom på att jag glömde visa er vad jag har beställt från H&M. Har i princip tagit bort allting som jag från början skulle beställa, så det kan vara anledningen. Från början var det fullproppat med kläder! Klänningar, kjolar, shorts, linnen, you name it. Men en eftertanke senare tog jag bort det mesta. Kollar hellre runt i stan eller drar en tripp till huvudstaden. Smart drag av mig!

Nåja, här har ni min beställning.
(Klickbara bilder!)




Vitskjorta. Herravdelningen, har fått sjukt många tips om att dom skjortorna ska sitta bättre.
Svart fransväska - FAVORIT... & Billig!
Keps - Stort behov av kepsar och flera ska det bli.

Står lite i valet & kvalet om jag ska beställa ett par shorts också, eller om jag ska vänta med det och kolla (som sagt) inne i stan? Har världen beslutsångest! För i såfall måste jag klicka hem dom idag, förhoppningsvis senast imorgon sen åker beställingen hem till mig. Hmmm. Help?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0