Tråkigt? Yes!

Det märks verkligen när lilla jag inte har nånting & göra, då flyger inläggen in! Hoho.

Camilla var nyss här på en te, vart tråkigt nog inte så långvarigt då hon hade en tid att passa i stan. Kul var det iallefall att se henne och höra vad hon vart med om under den här lååånga tiden vi inte träffats. Den jäveln har ju till och med vart utomlands! Apropå utomlands så åker Petra till grekland på fredag. Åh jag vill också! Men jag har valt att prioritera nånting annat, och det är så mycket bättre! En liten bebis som ligger och sparkar i magen! Snart är det dags att komma ut också, och med ett leende på läpparna kommer jag ge all min tid åt honom!

Nu tänker jag lägga mig framför tv:n, hoppas ni får en fortsatt bra onsdagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0