Tisdagkväll.

Morgondagens planer är först iväg till barnmorskan, fick en ny tid eftersom lillplutt fortfarande ligger och njuter i magen. Petra ska med eftersom det underlättar ganska mycket med skjuts, vågar icke ta bussen och tror inte jag skulle ha orken heller. Pappa har vart så snäll och lånat ut bilen till oss eftersom Petras volvo börjat ramla sönder! Haha! Hemgång, sen iväg på kalasfirande hos bigsis Malin som fyller 29 (hoppas du gillar presenten sis!).  Efter det bli det raka spåret till Ahmed som varit superduper gullig och bränt nya batman åt mig! Så jag längtat!

En middag på grillen med Emmsi satt förresten hur bra som helst! :)
Kaffet efter maten kommer nog däremot göra mig sömnlös inatt.

Solong!

(vet att jag skulle lägga upp bilder i det här inlägget, men det kommer i nästa! Promise! Promise!)

Kommentarer
Postat av: Martina

hoppas allt går hur bra som helst när bebisen kommer :)

2008-09-16 @ 22:05:39
URL: http://mlina.blogg.se/
Postat av: Misen

Hoppas bebisen kommer snart!

2008-09-17 @ 21:40:07
URL: http://homeostas.blogg.se/
Postat av: Moster Malin ;-)

GRATTIS MIA!!! Toppen jobbat! Jag är en så stolt storasyster och moster. PUSS PUSS

2008-09-18 @ 14:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0