Godkväll gott folk.

Petra var här nyss, te som vanligt vart det. Te te te te. Vi snackade lite om att åka till Thuns imorgon, tror inte jag har varit där sen i femman. Kan bli kul att kolla vad det har att bjuda på. Mycket bebiskläder vet jag att dom har, för övrigt så är killkläderna från jack&jones och tjejkläderna från veromoda/vila, fast förra årets kollektion. Det är iallefall vad jag hört och har för mig. Hur som haver.. Jag ska inte handla några mer kläder tills jag kommit i min vanliga storlek, men det skadar ju inte att kolla. Kan vara ganska skönt att ha nånting att fördriva tiden med, känns som jag bara sitter hemma och väntar och väntar, vågar inte röra mig hemifrån ifall det skulle sätta igång. Meeen imorgon gör jag ett undantag. :)

Det som står på shemat för kvällen är en dusch, ringa A & sova sova sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0