Måndag.

Dålig uppdatering IGEN! I know, sorry sorry! gårdagen & dagen idag tillbringades nämnligen hos Ahmed. Vi lyxade till det med pancakes & hyrning av film. Goda pannkakor & bra film. Bra söndag! Ett plus i kanten var att min solstråle sov någorlunda bra inatt, eller vad ska man säga... Bättre än sist? Hihi.

Ska absolut inte klaga över hur min Zackarias sover, men jag blir ju så otroligt trött.. Känns som jag vandrar i någon annans kropp.Vissa nätter sover både jag & Zacke bättre än bäst men så kommer dom där sömnlösa nätterna när det känns som jag knappt hinner stänga ögonen innan Zacke börjar böka omkring och helt och hållet vägrar att sova.. Nu har jag haft turen att han varit lugn ett par dygn så jag verkligen fått vila ut, men hej & hå så kämpigt det var för några dagar sen, jag var så trött! Vilket ledde till att jag vart irreterad, arg, ledsen japp alltihop! En ond cirkel skulle man kunna kalla det. Men som jag skrev, ska inte klaga! För trots sömnlösa nätter och oförklarlig trötthet är Zacke det absolut bästa som har hänt mig! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Misen

Åh, ja det är klart! Så söt han är. Ser fram emot de där nätterna även om jag verkligen tror att det kommer att bli kämpigt. Hang in there!

2008-10-27 @ 22:08:07
URL: http://homeostas.blogg.se/
Postat av: Misen

Det är tio dar till BF nu... så snart, snart kommer en liten älskling till oss! :)

2008-10-28 @ 11:00:55
URL: http://homeostas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0