Dålig uppdatering.. I know!

Jag har verkligen blivit sämst på att uppdatera! Det känns som jag inte har nåt intressant att berätta för er! Tråkigt jag vet! Men mina dagar har blivit ett mönster som följer samma bana från när jag klivit upp ur sängen tills jag kryper ner i sängen igen. Kan bli väääldigt uttjatat för er att läsa samma sak om & om igen.. eller?

Men idag har jag faktiskt rört mig utanför huset till min 22åriga kusin som fyllde sina 22 år i torsdags! Grattis i efterskott Robban! Min faster Lotta var också där och firade födelsedagsbarnet och av henne fick även Zacke paket, en nalle, jätte fina kläder och ett par tofflor som vart en stor favorit. 

Prinsesstårta och kakor gjorde min mage mätt belåten idag!

Om lilla pluttis Zacke håller sig lugn i ca 5 min till tänkte jag hämta kameran och lägga in några bilder. Det återstår väll att se. Hej så länge!


Zacke bara nån timme gammal. Alldeles nykläckt. Sötnosen!



Kommentarer
Postat av: Misen

Åh, så fin han är! Vad roligt att se en så "nykläckt". Hoppas ni har det gott!

2008-10-17 @ 18:36:44
URL: http://homeostas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0