Dagarna jag inte skrivit.

Hur många ggr ska jag behöva ursäkta mig för dåligt bloggande?

Söndag: Farsdag! Alla syskon var här och grattade pappa. Behöver jag säga mer än prinsesstårta? Ah mumsfilibaaaba! På kvällningen åkte jag ner till Grillen & tog en kaffe med Petra, hade en behövlig pratstund om saker som behövs tas upp ibland.

Måndag: Oväder, blås regn och rusk! Trots det, ja trots det tog jag & Zacke en bussresa in till stan för lite mys och shopping med Linnéa & Petra. När kaffet var slut och det började närma sig kväll drog Linnéa sig hemåt. Jag, Zacke & Petra  fortsatte till Emil för att säga hej till pappa Ahmed. Där böjds det på ännu mera fika.. Oooch ännu mera fika vart det när man kom hem, eftersom lilltimpan fyllde 17 bast! Grattis! Fika på fika på fika på fika, jag säger inte nej!

  • Leopard dress till Zacke.
  • En turkos tunika.
  • En svart topp.
  • Och mina efterlängtade klackisar som kommer sätta sina spår på min 2o års dag!

Och så var vi framme på tisdagen, idag! Jag och Emma skulle haft en slingdag, vilket betyder att vi skulle slinga varandras hår.. LJUST! (Ojoj det blir nog det närmsta jag kommer blont!) Men men men, det blir tråkigt nog inte idag, Emmskis är sjuk så jag få ta och säga krya på dig och slingor när du blir frisk!




Kommentarer
Postat av: Sara

Ärsch, jag tycker du är rätt så bra på att uppdatera ändå. Bli inte sämre bara. ;-)



Kramar!

2008-11-11 @ 16:08:22
URL: http://www.metrobloggen.se/sarasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0