Tisdag.

Anledningen till bloggtorka:
Kom hem från Ahmed sent igårkväll men jag tänkte ändå vara lite sådär smågullig och skriva ett inlägg.. Men nähepp då funkar inte internet? Så det vart inget inlägg.. I själva verket var det bara ett stolpskott som kände för att trixa med massa sladdar och råkade rycka ur bredbandet. Det stolpskottet heter Philip. Nu sitter iallefall bredbandet där det ska och jag kan ge er min uppdatering!


Mötet hos familjerätten gick bra, Zacke höll sig lugn hela bussresan dit och på själva mötet. Han låg och flinade åt tanten och tyckte att hon var jätte rolig! Till och med nappen funkade galant när han vart lite snuttig i vagnen! Han har haft lite problem med att ta nappen, det är inte så att han inte vill ha den utan han får fel grepp om den. Träning med "doppa nappen i sockervatten" verkar ha lönat sig.

Ändrade om lite i min h&m beställning nyss eftersom det har kommit in ännu mera nytt och ännu mera snyggt.. Såååå.. Lite fler clothes fick följa med posten. Nu är jag nöjdare än nöjdast!

Toksnygg! Förstår ni nu varför jag är nöjd?



Ciaoho!



Kommentarer
Postat av: Sara

Skönt att det gick bra, när vi var hos familjerätten så skrev Tuva som besatt hela tiden! Haha! Vi fick liksom sitta och skrikatill varandra för att vi skulle höras över hennes. Så kan det va.



Ha det fint! Kram!

2008-11-06 @ 11:02:29
URL: http://www.metrobloggen.se/sarasliv
Postat av: Sara

skrek menar jag ju, inte skrev haha!

2008-11-06 @ 11:02:57
URL: http://www.metrobloggen.se/sarasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0