Söndag. 17:48

Hoppas mina läsare har haft en bra söndag hitills!

Måste börja detta inlägg med att Zacke sov som en prins inatt! Jag är supernöjd och utvilad!
Skulle åkt till Ahmed idag men det sköts upp tills imorgon, istället vart det en lugn & mysig dag hemma. Hade i planerna att träffa Petra och jag tror det blir så också! Ska slå henne en pling alldeles strax och föreslå en träff.

Imorgon har jag och Ahmed möte i stan, han ska skriva på att han är Zackes pappa och jag ska skriva på att det stämmer osv osv. Tycker det låter ganska jobbigt, eller det jobbiga är väll att vi måste ta halv tio bussen. Det blir till att vakna med tuppen.. & gå och lägga sig till bolibompa kanske?

Kläderna från H&M är snart på väg hem till moi! Bilder kommer of course!


Tjingeling..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0