Dagens.

Humör: Halv seg.


Gjort:
Myst med Zacke & ätit middag.

Planer:
En sväng till Lotta som fyllde år igår.


Ser på:
Lite gamla bilder som ligger och skräpar på datan.


Lyssnar på:
Musik, musik ljuvliga musik!


Läser: 
Bloggar.


Dricker:
Kaffe.


Äter:
Precis ätit middag. Köttbullar, potatis, lingonsylt och brunsås vart det idag!


Bästa:
 ATT JAG FYLLER 20 ÅR IMORGON!

Sämsta:
 Att Zacke har fått en skrikperiod som går av stapeln samma tid varje kväll. Precis innan vi ska lägga oss för kvällen sätter han igång. När jag är som tröttast med andra ord..


Tänker på: Att det bara är drygt en månad kvar till julafton! Myspys.. Och att mina H&M kläder kanske kan hämtas ut imorgon?

Barn:
Tröttisen ligger här i sin babybjörn. Babybjörnen is the shit! Toppen toppen toppen! När Zacke har sina kinkigaste dagar & vill att man kånkar omkring på han överallt är det perfekt att bara spänna fast honom bröstet. Så är han nöjd och glad och jag har två händer fria.


Väder:
Slask!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0