20års partey.

Lördagen som sagt.. Hade en kanon kväll med alla mina syskon och vänner som man inte sett på evigheter! Alla var peppade och hade party humöret upp över öronen! Fina presenter öste in och jag vart förvånad efter varje paketöppning, så mycket snyggt!! Tack till tusen!!

När det var dags för utgång beställde vi taxi mot saluhallen, mitt partyhumör försvann tråkigt nog när vi väl var inne. Beställde en drink som jag sedan gav bort till sis. Var alldeles för trött och saknade Zacke, så det var kebab för slanten och hemgång.

Hur som haver.. Hade en toppen kväll!






Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, så är det att vara mamma. :-) Mitt party-humör försvann när vi åkte förbi vaksalatorg och jag insåg att det var nära hem... Hihi!



Tack för en kul kväll iaf! Kramar

2008-11-24 @ 20:50:01
URL: http://www.metrobloggen.se/sarasliv
Postat av: Misen

Härligt ändå att längtan och kärleken är så stark. Låter som att det blev en lyckad fest ändå. Stort grattis i efterskott!

2008-11-25 @ 12:07:18
URL: http://homeostas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0