Melodifestivalen med Petra.

Igår som sagt var jag hos Petra och hejade fram Charlotte, som tråkigt nog bara kom på 21 plats.. (tidningen säger 18de plats? )

Det vart en mysig schlager kväll, med chips & dip.
Vet dock inte om jag tyckte att rätt låt vann, kändes som en enrique iglesias kopia .. Som visst hade en bra låt, men det fanns bättre. Jag tippade på grekland.

Idag har jag haft en trevlig dag med fullt hus, alla syskon och deras barn var här för att fira mammsen. Myspys!

Nu kommer snart Camilla och hämtar upp mig och jag sitter här med nytvättat hår, så det är bråttom bråttom!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: - Paula

Jag tyckte att den låten som vann sög!

2008-05-25 @ 18:49:53
URL: http://pa0u.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0