Onsdag.

Åter igen har jag slarvat med bloggen, men trots det dåliga vädret så vill man inte prioritera datan när det är sommar. Då finns det så mycket annat runt om en som sker.

Mitt midsommarfirande vart inte som alla mina andra år, det vart lugnare. Var hemma med stora familjen hela dagen, storebror och hans familj kom, storasyster och hennes familj kom och även mammas faster. Senare mot kvällen efter middag och allt sånt gott, åkte jag in till Ahmed och hade filmkväll. Fick äntligen se The eye, med Jessica Alba! Har velat sett den huuuuur länge sen helst! Och den var bra faktiskt!

Dagen idag har sett ut såhär: Kl ringning på 07.20 för att hinna in till stan kl 9 på en arbetsintervju. Det kändes bra! Så man får hoppas på det bästa. Det gäller bara under sommarn, men tur är väll det. För efter september kommer jag nog vara fullbokad :) Åkte hem, lekte lite med ville plutt, sen vart det vila för hela slanten! Börjar bli så trött nu!!! Klarar inte en ända dag utan att vila i minst en timme. Så järntabletter kanske börjar bli dags nu? Ska till barnmorskan imorgon iallefall så det återstår väll att se. Hursomhelst, efter min lilla vila kom Petra förbi, vi satt och drack kaffe/te och prata en massa, man ses så lite nuförtiden.. Hon jobbar och jobbar och jobbar, och jag är inte alltid hemma.

Nu snart ska jag ta bussen in till Ahmed för att kolla på matchen Tyskland-Turkiet! Av dom som är kvar tycker jag spanien borde vinna, men ikväll hejar jag på tyskland! så se till att vinna!

Imorgon blir det barnmorskan, lyssna på hjärtljud, mäta och sånt skoj :) Skriver imorgon om hur det gick.

Nu ska jag börja göra iordning mig, men först tänkte jag ladda upp två bilder från petras studentmottagning! Där kan ni även se hur rund jag blivit, tror magen syns lite med hihi.

jag o petra jag o petra

Nu har jag skrivit av mig lite, vart ett väldigt långt inlägg det här!

Kommentarer
Postat av: Sara

Mia, be pappa köpa godmorgon järn juice! Då slipper du järntabletter! Att dricka ett glas apelsinjuice om dagen är ju mycket godare. :-)

2008-06-26 @ 10:33:41
URL: http://www.metrobloggen.se/sarasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0