Förlåt för bloggtorkan..

Som jag skriver i rubriken, förlåt för bloggtorkan! Har bara inte haft nån tid över till att blogga. Men nu är jag här igen! =) Och kan börja med att säga att jag haft en kanonbra start på sommarn! Shopping, utekvällar osv.
Men eftersom tråkiga jag inte har nån digitalkamera kan jag inte dela med mig av det jag köpt till er. Men det vart iallefall sommarkläder som kommer passa för min mage hela sommarn!

Är btw i vecka 28 (27+3) och snart kommer magbilder, promise! Ska även se till att uppdatera ett litet nogrannare inlägg om min graviditet.

Nu är iallefall klockan mycket och jag är trött och besviken efter sverige's match, så jag ska röra mig mot sängen.


Kolla in min söta lillebror som vid 2 års ålder skaffat sig en blogg! (med hjälp av mamma såklart)
www.metrobloggen.se/ville


Kommentarer
Postat av: Ville

Snyggaste Polisen i Uppsala Stad !!! Kram påré mammaMia......//Ville

2008-06-25 @ 17:52:56
URL: http://metrobloggen.se/Ville

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0