Onsdagskväll

Nu har solen skinit klart för idag och jag har börjat trappa ner inför morgondagen, ska strax fixa det sista så jag bara kan hoppa ner i sängen sen och sova. Eftersom jag har sånna problem med sömnen just nu leder det till att jag blir väldigt trött på jobbet, så på bussen imorse satt jag och funderade på vad som kunde göra mig lite piggare (kaffe är ju uteslutet), då kom jag på dextrosol! Käkade det jämnt innan matcher förut när man var trött och seg och det funkade skitbra, så jag knallade in på pressbyrån och köpte ett paket som jag sedan knaprade på hela dagen och visst funkade det! Hur bra som helst, kände mig inte trött alls! Tips tips! =)

För övrigt så har jag inte så mycket att skriva, har inte hänt nåt speciellt idag förutom sol & bad. Ahmed tittade förbi en stund också. Men mer än så har inte hänt och det är så skönt! Jag har verkligen upptäckt hur skönt det är att bara slappa! Så länge man gör det på rätt sätt måste det vara det bästa som finns! Tex ligga i poolen och flyta runt på en stor badring och känna hur solen steker på hela kroppen eller att ligga i soffan och läsa en bra tidning. Helst klädtidning, bara ligga och drömma sig bort i alla fina kläder och vad som det skulle matcha med. För mig är det helt underbart! ;-)

Lite rörigt inlägg men hade lust att skriva av mig lite, nu ska jag kolla runt lite på andra bloggar sen blir det sängen. ZzzZZzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0