Tomorrow is the day*

Nike åkte hem för ett tag sen, vi hade det jätte trevligt. Var lite trött bara men vi får se till att hitta på nånting snart. Inte för att jag kommer ha så mycket tid över eftersom jag börjar jobba imorgon och 5 veckor framåt och eftersom jag känner mig trött och sliten nu efter att bara sitta hemma dag ut och dag in kan man ju börja undra hur det kommer bli efter allt jobb? Men man kanske till och med blir piggare av det? Får en dags rytm igen, det är positivt! Kommer ju att jobba mellan 07.30 - 13.30 så har ju i stort sätt hela dagarna över. Jaja vi får se hur det blir! Har blivit ganska mycket snack om jobbet jag ska börja på men det är bara för att jag är sååå nervös över hur det kommer att gå. Tiden får bevisa det och kan jag inte jobba klart dom fem veckorna så kan jag helt enkelt inte. Inget mer med det.

Nu sitter jag här med melon som min gulliga bigsis Emma hade köpt, så ska gå och vara lite social med henne. Så skriver jag mer sen.. Om jag orkar.. Har tänkt att gå och lägga mig tidigt, måste ta 06.20 bussen imorgon. Men om jag inte skriver mer idag så hör jag garanterat av mig imorgon och berättar hur det gick.

Hejdå kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0