Ta mig ett dopp kanske.

Nu bränner inte solen lika mycket längre så jag funderar på att gå ut och ta migg ett dopp för att svalka ner mig, känns som hela min kropp brinner! Har smörjt in mig 140 gånger men det verkar inte hjälpa alls, attans attans!

Imorgon blir det jobb igen, ska börja jobba lördagar också fast då på ett annat ställe så imorgon åker jag in vid halv 8 och möter upp en tjej som  ska visa hur det ska gå till. Roligt med lite varierande jobb, men kanske inte lika roligt att jobba lördagar?  Det betyder också att jag bara kommer att vara ledig på söndagar några veckor framåt. Men vad gör man inte för lite extra pengar, shoppa loss kommer jag kunna göra sen iallefall och det är jag värd. Längtar faktiskt lite till hösten så jag kan få beställa mina H&M koftor och allt annat tjusigt som tillhör hösten. Vart ju inte mycket shopping av sommarkläder iår så jag satsar fullt på hösten! Hehe!

Petra var förresten här på en fika idag! Long time Noooo see, så det var väligt trevligt =)

Nä nog med bloggande, höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0