Sol sol sol sol.

Bad & sol hela dagen igenom, lovely lovley! Eftersom jag slutar så tidigt på dagarna är jag hemma innan 14.00, perfekt! Tjänar pengarna på förmiddagen och steker fläsket på eftermiddagen! Bättre arbetstider kunde jag inte fått! =)

Vaknade dessutom på helt rätt sida imorse, solen sken in genom fönstret och jag hade inga svårigheter alls att ta mig ur sängen! Solen gör verkligen hela min dag! Och bara för att jag kände mig så glad och pigg tog jag mig en runda förbi stan innan bussen gick hem, har ju lovat mig själv att inte köpa några kläder så lyxade till med ett nagellack och lite hårgrejer istället. Nagellacket har jag redan smetat på, mycket nöjd måste jag säga! En svag rosa brun färg.

Nej nu ska jag inte fastna vid datan när solen skiner så fint! Soloong!




Sommar sommar sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0