Jobb = Trööööött

Jobbet gick jätte bra! Fick först åka med två jätte trevliga tjejer som visade mig hur allting skulle gå till. Det vart dock rätt slitsamt och jag tror aldrig jag varit såhär trött i hela mitt liv! Har då ändå sovit två timmar sen jag kom hem och druckit "litervis" med kaffe, skulle till och med träffat Ahmed nu ikväll men det finns ingen ork till det så jag åker dit tidigt  imorgon istället. Kommer ju bara kunna träffa den där krabaten på helgerna dom här veckorna jobbet håller på, därför kan det bli dåligt med blogginlägg under morgondagen men det tas igen så fort jag är hemma igen vilket lär bli på söndag isånnefall eftersom jag börjar jobba på måndag igen. 
 
Jaja det var det, jobbet gick iallefall hur bra som helst och jag trivdes. Kändes bara som att jag inte vart så mycket "upplärd" eller vad man ska säga, men man kommer väll in i det och det kommer funka bättre och bättre. Ska verkligen försöka hålla mig i form till att jobba dom här veckorna nu! Önska mig lycka till!

Efter jag slutade jobba idag, runt 14.00 gick jag in till min bigsis Emmas jobb och fikade med henne en timme ungefär. Det var mysigt det!

Nu ska jag gå och kolla vart mamma och Ville plutt försvann, tror hon sa nånting när jag låg och sov. Men kommer inte rikitgt ihåg var det var, vaknade bara upp i ett helt tomt hus! Att prata med mig när jag ligger och sover är inge vidare smart.. Hör av mig senare! Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0