Idag var jag hos barnmorskan igen.

Ytterligare en fin dag =) Mår dock inte lika bra idag, har blivit jätte förkyld! Huvudet dunkar och ögonen svider.Och på det så har jag också fått världens ryggont, kan knappt böja mig ner eller gå i trappor. Känns som om allting poppar upp samtidigt, det hade räckt med en sak. Antingen förkyld eller ont i ryggen men nejnej. Så typiskt! Vill ju verkligen jobba så mycket jag kan! Än så länge får jag väll försöka peppa mig själv till att jobba iallefall, men om det blir värre så vet jag icke.

Hur som helst slut med klagandet, idag var jag hos barnmorskan och allting var bra. Hjärtljuden låg på 139 och magen mätte hon till 29. Huvudet ligger neråt och är ruckbart. Blodsocker och blodtryck var precis som det skulle. Allt var bra helt enkelt =) Nu dröjer det två veckor innan jag ska dit igen. Om jag fick bestämma skulle jag vilja gå dit varje vecka! Hihi. Tycker det är så mysigt att gå dit, dom är så snälla där och det är så härligt att lyssna på hjärtljud och få se hur han växer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0