Godnatt

Efter förra inlägget jag skrev åkte jag till Ahmed, kom hem idag men har inte haft nån lust och ork att sätta mig vid datan förns nu. Så nu kommer första och sista inlägget för idag.

Dagen idag har bara flytit på, mammas faster var här på middag, pappa grillade lax. Oj så gott det är med lax! Och snart snart snart, bara 2 månder kvar får jag ÄNTLIGEN äta gravad lax igen!! För dom som inte vet ska man inte äta gravad lax under tiden man är gravid, det finns en bakterie i den.

Har precis kollat klart på en film på ettan, den var helt okej och snart börjar en till. Det är anledningen till mitt snurriga inlägg, har lite bråttom och tänkte hinna med att göra en kopp te också. Så jag får faktiskt säga godnatt för mig så höres vi imorgon! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ville Plutt

Va länge du får vara uppe Syrran?? Kramar/Ville

2008-07-12 @ 08:11:53
URL: http://www.metrobloggen.se/Ville

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0