Jahopp.

Och vad har dagen bjudit på?

Solstrålen vaknade vid 9tiden, då var det bara att lyda. Byta blöja, ta på kläder, äta frukost, roa Zacke, och säkert en hel del ammning mellan varven, söva Zacke, Läsa Mias hemlighet, Zacke vaknar, roa Zacke, och säkert en hel del ammning mellan varven, dricka kaffe, söva Zacke, Äta pizza OCH här sitter jag nu. Zacke njuter i sin mosters famn så jag fick blogga lite i min ensamhet.

Nå, vad tycker ni om min händelserika dag?


 



 

Låter jag negativ? Mm jag vet, hade en sömnlös natt.. 
Nånting som verkligen skulle muntra upp mig och väcka upp mig ur min koma, skulle såklart vara en klickshoppning. Men nix, håll fingarna i styr Maria! Bäst jag går från datan nu..




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0