Nu kan jag börja känna mig luuuugn..

Kom precis hem efter en shoppingrunda med mamma. Skulle in och handla det sista som behövdes till bebisen och eftersom mamma min är väldigt efaren när det gäller bebisar (hihi) så bad jag henne följa med. Och för en gångs skull fick jag allt jag behövde med hem.

Det som shoppades var:

  • Regnskydd till vagnen.
  • 3 olika bodysar, ett par mjukisbyxor, overall, vantar, mössa, "sockor", strumpor. 
  • Platt kudde till spjälsängen
  • 4 par nappar.
  • 4-pack "nussefiltar"
  • Blöjor.
  • Kort kommer upp imorgon! =)

Känner mig väldigt nöjd med dagens shopping, nu börjar mina nerver lugna ner sig lite. Tack Mamma för att du följde med som hjälp =) Hur skulle jag och "Olle" klara oss utan dig?


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jättekul att jag fick följa med det ska bli så kul när "Lill Olle" kommer!!! Skönt att handla utan att betala !!!;) Hihi Kramar /Mamma

2008-08-29 @ 08:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0