Söndagkväll

Kom precis hem från Linda, kusinen min som fyllde 20.. Snart är det min tur också ;-)

Alla miljontals saker jag skulle göra idag vart knappt halvfärdiga, får fortsätta imorgon efter jobbet.. Jag och Nike snackade ijoförsej lite om att träffas efter jag jobbat imorgon och ta en efterlängtad fika, men tänkte fråga henne om vi ska ta det på tisdag istället för då är även peppsi ledig, och det var så länge sen vi gjorde nånting tillsammans alla 3. Så japp det ska jag föreslå, ska faktiskt göra mig en stor kopp te och ringa henne nu på en gång så godnatt på er!




Jag bjuder på en bild från min 18års dag för nästan 2 år sen! Hittade den här på mammas data.. Visst är vi tjusiga? Sara syster, Saras pojkvän Simon, Jag, Camilla och Nike. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0