Shopping!.. Och nya batman?

Idag har det jobbats och shoppats.

Gick ner på stan idag efter jag slutade jobba, tyckte det var på tiden att inhandla lite bebiskläder igen och jag hittade ganska mycket faktiskt (kort kommer upp så fort mamma min har lust att lägga in dom på datan). Gud vad man börjar längta när man går och kollar på allting smått som finns. Fast även fast min längtan är STOR så är det lika bra att det finns lite tid kvar, har hur mycket som helst som ska planeras och fixas!!

Dagens planer ser väldigt lugna ut, ska fixa lite här hemma sen blir det nog bara slapp framför tv:n. Mysfredag med andra ord. Imorgon har jag i planerna att gå på bio, vill se nya batman.. Har hört av många många många att den ska vara superduper bra. Nån som sett den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0