Onsdag.

Igår efter jobbet tog jag bussen direkt till Ahmed, hade inte träffat han på år och dar kändes det som.. Så det var roligt =) Vart dock inte så långvarigt eftersom jag var tvungen att åka tidigt därifrån imorse igen. Jäkla jobb, trötthet och sjukdomar som tar all ens tid! Jag får klaga..

Efter jobbet idag kom petragull och hämtade upp mig så drog vi hem till mig på lite kaffe innan hon skulle börja jobba. Long time no see! Var verkligen på tiden att träffas. Jag saknar alla som man inte träffar så ofta längre! Nike tex, 100 år sen man såg henne. Tråkigt. Men idag räknade jag ut att det bara är 2 och en halv vecka kvar att jobba, sen blir jag helt fri igen! Eller fri och fri, då dröjer det bara två veckor sen lillen kommer. Och då blir det heltidsarbete ;-)

Inget alls negativt med att jobba! Absolut inte, tvärtom så tycker jag om att ha en sysselsättning men just nu när jag är gravid i månad 9, skulle det inte vara helt fel att bara vara hemma och ta det lungt. Man känner liksom efter en dag på jobbet hur slitsamt det blir för kroppen. Ryggen tar dom värsta smällarna då det blir att bära tungt osv, och det känns verkligen efteråt. Därför hoppas jag att dom här två veckorna går snabbt snabbt.. Allting kan ijoförsej få gå lite snabbare! längtar tills lillen kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0