Måndag.

Igår kväll bar det av till Nike på myskväll, vi gjorde middag drack massor med te och pratade ut om allting mellan himmel och jord. Saknar sånna stunder ibland. Borde ske mycket oftare än vad det gör, men det är så mycket på gång nu som verkligen tar all ens tid. Tur är väll att Nikepike inte börjar plugga förns i januari-februari tror jag? Och jag kommer vara mammaledig en lång tid framöver, så vi får nog våran tid att umgås vi med. =)

Imorse när vi vaknade upp vart det frulle sen in till stan för att möta upp Petra och Itan för shoppshoppShopping! Trevlans trevligheter att träffa allihopa! Och visst vart det shopping, hittade ganska mycket fint och framför allt så köpte jag mina nikeskor som jag funderat över. Nu är dom mina! Wiho! Kort kommer upp imorgon.

Efter vår lilla shoppingrunda på stan vart det käk på grillen för mig och Petra. Jag är verkligen besatt i Pizza, jag tröttnar aldrig! Skulle kunna äta det 7 gånger 7 dagar i veckan. TjockisMia!

Förresten nu är rummet klart!! Allting ska bara ställas upp och fixas. Tack mamma för all hjälp!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Varsågod.....försök nu att hålla det så här .....du skulle nog kolla en billig dammsugare ikväll när du åker in så det blir lättare att hålla rent däruppe....Emma har ju en till sitt rum !!!! kram kram (längtar efter Olle nu)

2008-08-26 @ 07:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0