Hmm.

Hej allihopa!

Har precis smällt i mig middag och det satt väldigt bra må jag säga! Har röjt det mesta på rummet nu och tro det eller ej så är det faktiskt snart klart! Börjar bli så stressad och har en nervös känsla i magen som vägrar gå över.. Känns som att jag inte kommer hinna med allting innan bebisen kommer, visserligen är faktiskt det mesta köpt och klart, det är bara några småsaker som behöver inhandlas. Kanske är jag bara nervös för att det är så kort tid kvar och nervös över hur jag ska klara av en förlossning? Hihi, ja lite läskigt är det. Men samtidigt så längtar jag ju efter honom och ut ska han vilket fall som helst. Det kommer gå bra mia!

4 dagar kvar på jobbet!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0